4 Yıl İçersinde Yeni Dünya Bulunacak

12 Ocak 2010 "Amerikalı Astronomlar en fazla 4 yıl içersinde yaşanabilir bir gezegen bulacaklarından eminler."

4-Yil-icersinde-Yeni-Dunya-Bulunacak image

Nasa ve Esa'ya bağlı astronomlar güneş sistemi dışındaki gezegenlerin araştırıldığını ve en fazla 4 sene içersinde Dünya gibi yaşanabilir bir gezegen bulacaklarından emin olduklarını açıkladılar.

Uzmanlar Dünya gibi üzerinde yaşam olan bir çok gezegen olduğunda hem fikirler. Araştırmaların tüm hızıyla sürdüğünü 1 sene içersinde yaşanabilir yeni bir gezegen bulmanın büyük bir olasılık olduğunu söylediler.

Araştırmacıların her sene toplandığı Amerikan Astronomi Birliği toplantısında insanlar o kadar güveniyor ki duruma Chicago Eyalet Üniversitesi’nden Scott Gaudi'nin konuşması her şeyi anlatıyor aslında: “Hangi taşı kaldırsak altından bir gezegen çıkıyor. Hemen her uzay ortamında ve yerde çeşit çeşit gezegen var.”

Scott Gaudi'nin bu abartılı açıklamasının doğru olduğu bir nokta var ki son dönemde uzay araştırmaları giderek hızlandı. Sadece 2010'un başından beri bulunan gezegen sayısı 10. Geçen sene ise 84 adet güneş sistemi dışı gezegen tespit edildi.

Evren de yanlız olmadığımız konusu yüzyıllardır tartışılan bir konuydu görüntüye göre yakında gerçekler ortaya çıkacak.

Yazar Hakkında
Garnest "Duyurmaya değer bir şey yapmıyor, ya da yaptıkları çok gizli, duyurmak istemiyor." Yazara Ait Diğer Yazılar
İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar
Enceladus'ta Su Bulunuyor Mu ?Satürn'ün uydusu Enceladus'ta son yapılan araştırmalar su olabileceği yönünde.
Plüton Renk DeğiştiriyorNASA, Plüton'un renginin gittikçe koyulaştığını açıkladı.
Dünya'yı Değiştiren 50 TeknolojiDünden bugüne hayatımızı değiştiren 50 icat burada.
2009'un En İyi 10 Fotoğrafı2009 yılını geride bırakırken Times dergisi farklı kategorilerde sıralamalar yapmaya devam ediyor. Bu sefer ki de 2009'un en iyi 10 fotoğrafı olarak karşımıza çıktı.
Dünya, nesillerin tükenmesi tehdidi ile karşı karşıya!Uzmanlara göre gidişat, Dünya'daki memelilerin büyük bir çoğunluğunun neslinin tükeneceği yönünde.
Yorumlar Yorum Ekle
Yorum yazabilmek için, Yeni Kayıt Oluşturun veya Site Girişi Yapın

Tüm Liste »

Son Gönderilen 20 Yazı

vagrant homestead update Yamaha N-Max Gösterge bilgileri borsa linkleri laravel - homestead üzerine mongodb eklemek laravel - custom monolog git notlari ajax kod örnegi - finans servisi tooltip için Borsa notları - Bireysel Yatırımcı Psikolojisi borsa notları - aselsan cloudflare ve api ile otomatik dns kaydi guncelleme mRemoteNG config dosyası confCons.xml yerini değiştirmek için macos memcached kurmak ve php ile memcache baglantisi saglamak gram altın değeri euro cinsinden nasıl hesaplanır? dolar ve türk lirası ol laravel 5 - config ayarları olmadan birden çok veritabanına bağlanmak Yunan Krizi Son Durum - Maliye Bakanlari Anlaşamadi - Liderler toplantisi iptal 18.06.2014 - 19.06.2015: borsa istanbul, Foreks dolar ve euro için takip notlar nodejs kurulum notları Circle Spike Run - Yeni ücretsiz Android Oyunu opel corsa için bazı kullanışlı ayarlar Tap Cowboy - Ücretsiz Android Mobil Telefon Oyunu - Kovboy Oyunu sevenlere

Popüler Yazılar

CNBC-E 'de Twitter Çılgınlığına Katıldı Legend and Killers'in Detayları Belli Oldu Rise of the Godslayer oyuncuları çağırıyor David Cage'in Chronicles Üzüntüsü Call of Duty: Black Ops dan yeni ekran görüntüleri IBM'in Tercihi Firefox "Her Evde 3D TV Olacak" Mafia 2'nin İlk Yapımcı Günlüğü Ortaya Çıktı FIFA Manager 11 Duyuruldu "Blu-ray Kaybedecek" Sin City 2 Baştan Yazılıyor Civilization V Collector's Edition paketi Ölü doğan cep telefonları Crysis 2 Collector's Edition Dragon Age 2 den yeni ekran görüntüleri

En Yeni Videolar

Çin malı cep telefonlarına IMEI kopyalama - IMEI Yedekleme Arch Enemy İstanbulda - 27 Ocak 2012 Karanlık Saat (The Darkest Hour) VİZYONDA! 2012 Eurovision Temsilcimiz CAN BONOMO! Film önerisi: Duplicity - Sahtekarlar Türkçe Adsense Resmi Youtube Kanalı açıldı. Nasıl iPhone kullanarak, windows laptop internete bağlanır? En Populer iPhone Oyunları: Fruit Ninja, Plants vs Zombies, Angry Birds - I ABIT 'den Kol Saati ve Cep Telefonu Bir Arada. RailGun silahları gerçek oluyor. Google Earth 6 duyuruldu, artık ağaçlar bile 3 boyutlu. iPhone ve İnternet Adres Sorunu Crysis 2'ye Yeni Tarih FIFA 11 için Yeni Tanıtım Videosu Yayınlandı Street Fighter ve Tekken Sonunda Bir Araya Geliyor

En Son Yorumlar

» GokhanYILMAZ@22:21: "hey gidi"
» FatihYILMAZ@12:35: "steve jobs öldü belki ama mirası yükselmeye devam ediyor. "
» paranoiahasu@19:19: "Eklenti seçenekleri biraz daha fazla olsa, kullanıcılarının bü..."
» Silphatos@19:02: "güzel olmuş, severim richard abimi. artık şatoya kat çeker para..."
» paranoiahasu@13:28: "beklentilerin gerisinde olan getiriler şirketler için zarar olmuş..."
» CeUn@11:42: "hem "kar" yapıp hem zarar etmek nasıl oluyor acaba.."
» paranoiahasu@16:25: "Core i7 serisinin ısınma sorununa da bir çare bulurlar umarım. S..."
» FatihYILMAZ@14:06: "BP battıkca batıyor be. bu nedir şimdi yani."
» paranoiahasu@02:25: "güçlü işlemci ve ram seçeneği ile bu tür telefonlar teknoloji..."
» paranoiahasu@02:24: "ilginç bir durum aslında. özellikle netbook satışlarının tava..."
» MrHades@12:34: "güzel olacağa benziyor."
» OzanFIRAT@11:49: "yarısı DLC olarak sunulur zaten hehe "